Jei dronas yra apdraustas "DJI Care Refresh" gamintojo draudimu - per metus galimi 2 pakeitimai į naują droną (jei apgadintas dronas pristatomas į servisą).
Taip pat apdraudus droną, kartą metuose galima 1 kartą pasinaudoti "Fly Away Coverage" programa, jei droną prarandate skrydžio metu. Draudimas negalioja tyčinės žalos atvejais.
- Jei užsakinėjate draudimą jau turimam dronui užsakymo lange į laukelį „Palikti žinutę“ įrašykite įrenginio S/N serijinį numerį. Mums apdraudus gausite elektroninį patvirtinimo laišką - tai patvirtinimas iš DJI gamintojo, jog jūsų dronas apdraustas.
- Jei sudaužysite apdraustą droną - tiesiog pristatykite mums į betkurią Promaksa parduotuvę - ir mes viskuo pasirūpinsime.
Apdraudus "DJI Refresh Care" draudimu per metus pažeistą įrenginį galima pakeisti du kartus. Draudimas negalioja tuomet, kai įrenginys yra dingęs ar prarastas (vagystės, nuskendimo ir panašiais atvejais, nutikusiais ne skrydžio metu), bei tyčinės žalos atvejais.
"DJI Care Refresh" draudimo pratęsimas - sąlygos norint apdrausti įrenginį antriesiems metams:
- Apdrausti galima iš karto dvejiems metams, kai įrenginys įsigyjamas;
- Apdrausti antriesiems / tretiesiems metams galima kol dar galioja pirmųjų / antrųjų metų draudimas;
- Pratęsiant draudimą įrenginys negali būti keistas daugiau nei vieną kartą (garantiniai keitimai neskaičiuojami) per metus.
Galima drausti iš karto dvejiems metams. Tokia paslauga tampa pigesnė, nei perkant metų draudimą ir pratęsimą atskirai.