Ką daryti jei skrydžio metu praradote DJI droną? Ar galite gauti kitą?
2022-04-11 |

Kaip gaunamas „Flyaway Coverage“ ?

„Flyaway Coverage“ yra įtrauktas į „DJI Care Refresh“ draudimų paslaugą, skirtą „DJI Mini 2“, „Mavic Air 2“, „DJI Air 2S“, „DJI Mavic 3“ bei kitiems naujos kartos dronams, naudojantiems „DJI Fly“ programėlę. Su 12 mėnesių „DJI Care Refresh“ draudimu gaunate vieną galimybę pasinaudoti „Flyaway Coverage“, o su 24 mėnesių draudimu gaunate dvi tokias galimybes.

Kuo naudingas „Flyaway Coverage“ ?

Jei skrendant su dronu nutiktų nelaimė ir droną prarastumėte/pamestumėte ar dėl kitų priežasčių jis negrįžtų į pakilimo vietą „Flyaway Coverage“ suteikia galimybę gauti pakaitinį droną* , sumokėjus atitinkamą franšizės mokestį

* Pakaitiniai dronai yra visiškai nauji arba lygiaverčiai visiškai naujiems savo našumu ir patikimumu.

Kaip aktyvuoti „Flyaway Coverage“ ?

Norėdami aktyvuoti „Flyaway Coverage“ naudotojai turi susieti savo DJI paskyrą ir nuotolinio valdymo pultą su savo orlaiviu naudodami „DJI Fly“ programą. Jei ši surišimo operacija nebuvo baigta iki galo prieš patiriant incidentą „Flyaway Coverage“ pasinaudoti negalima. Norint naudoti šią susiejimo funkciją turite atnaujinti „DJI Fly“ programėlę į 1.2.2 arba naujesnę versiją.

    1. Susiejimas su asmenine DJI paskyra

Spauskite „Profilis“ (angl. Profile), tada spauskite „Įrenginių valdymas“ (angl. Device Management), pasirinkite „Paskyra ir įrenginys“ (angl. Account and Device) ir bakstelėkite „Susieti su paskyra“ (angl. Bind to Account).

    2. Valdymo pulto susiejimas

Spauskite „Profilis“ (angl. Profile), tada spauskite „Įrenginių valdymas“ (angl. Device Management), pasirinkite  „Pridėtos vertės paslauga“ (angl. Value-added Service)  ir bakstelėkite „Susieti naują valdymo pultą“ (angl. Bind New RC).

Susiję produktai