Pirmieji įspūdžiai apie naująjį DJI Mavic 2 Pro
Atsidarius DJI Mavic 2 Pro dėžutę iškart pasijautė, kad nors ir labai panašus į savo pirmtaką (DJI Mavic Pro) tai yra visiškai kitas dronas, aptakesnis dizainas, 10 kliūčių vengimo jutiklių ir didžiausias pakeitimas – HASSELBAD kamera. Laikant rankoje šį technologijų šedevrą supranti, kad ir vėl buvo žengtas didelis žingsnis link išties kokybiško filmavimo ir fotografavimo iš oro.
Pradėkime nuo Hasselblad kameros su vieno colio jutikliu. Jei dar prieš mėnesį reikėjo rinktis tarp kompaktiškumo ir aukštos kokybės kameros, ši dilema tiesiog išnyko. Didelis jutiklis leidžia fotografuoti 20 Megapikselių fotografijas, reguliuojama diafragma (f/2.8-f/11) nors ir nepanaikina poreikio filtrams, bet suteikia daug daugiau laisvės filmuoti ir fotografuoti įvairaus apšvietimo sąlygomis. Filmavimo galimybės taip pat gerokai platesnės nei anksčiau. Galėsite filmuoti H.264 ir H.265 kodavimais pilna 4K UHD raiška ir 100 Mb/s įrašymo sparta. O naujas, galingesnis stabilizatorius suteikia daugiau stabilumo ypač, kai filmuojama, skrendant dideliais greičiais. Tai neįtikėtinai geros naujienos ne tik fotografams, bet ir operatoriams.
Patobulinta kliūčių vengimo sistema taip pat verta pagyrų. Šiuo metu tai yra pirmasis ir vienintelis DJI bepilotis orlaivis, dėka 10 integruotų jutiklių, galintis aptikti kliūtis iš visų pusių: priekio, galo, kairės, dešinės, apačios ir viršaus. Nors šis kliūčių atpažinimas ir vengimas nepadengia visos 360 sferos aplink droną ir yra ribojamas aplinkos sąlygų (per ryškios šviesos arba per mažo apšvietimo) tai visgi yra didelis patobulinimas suteikiantis daug daugiau saugumo ypatingai naujiems pilotams. DJI Mavic 2 Pro taip pat turi APAS rėžimą, kuris leidžia donui automatiškai koreguoti savo skrydžio trajektoriją, kad apskristų pakeliui esančia kliūtį, o ne tiesiog sustotų ir nutrauktų skrydžio misiją.
Nuotolinio valdymo pultas taip pat nebuvo pamirštas. OcuSync 2.0 sistema leidžia perduoti 1080p tiesioginį vaizdą (vietoje ankstesnės 720p raiškos) ir dar geresnį atsparumą trigdžiams. Vairalazdės dabar yra nusukamos, kaip ir DJI Mavic Air orlaivio pulte, mažas pakeitimas, tačiau itin aktualus norint susidėti viską turint nedaug vietos. Skrydžių režimų mygtukas be įprastinio ir sportinio,- pasipildė trečia padėtimi Tripod – tai labai naudinga funkcija, leidžianti pilotui kreitai pakeisti drono būseną į ypač lėtą ir stabilią.
Išnaudojant naujas technines galimybes buvo pridėtas naujas skrydžio rėžimas “Hyperlapse” - jis sukuria judantį “Timelapse” filmuką suteikdamas įspūdingą efektą įamžinant laiko tėkmę. Pirmasis mūsų bandymas tikrai leido suprasti, kad net ir įprastą vaizdą dabar galima nufilmuoti neįprastai, beveik visiškai be pastangų. ActiveTrack 2.0 rėžimas taip pat gavo savo atnaujinimą: dabar be įprastinio sekimo, DJI Mavic 2 Pro gali automatiškai sekti objektus dideliu greičiu (iki 70 km/val.) vienintelis minusas yra toks, kad šio rėžimo metu neveikia kliūčių jutikliai, taigi pagavus adrenalinui, reikės nepamiršti savo ir orlaivio saugumo.
Apibendrinant DJI Mavic 2 Pro bepilotis orlaivis pateisino lūkesčius, tad sėkmingai keičia savo pirmtaką. Ši DJI serija toliau trina ribas skiriančias profesionalius dronus nuo skirtų mėgėjiškai skrandantiems vartotojams. Kompaktiškas ir turintis neįtikėtinai gerą kamerą DJI Mavic 2 Pro patenkins beveik visus ir naujokų ir profesionalų poreikius.