Pagaliau galime pasimėgauti ne tik orlaiviais virš mūsų galvos, bet ir mažais robotukais, kurie ne tik skirti smagiai praleisti laiką ir pašaudyti vieni į kitus, tačiau ir pasimokyti programavimo! Apie pačias roboto funkcijas bei technines savybes papasakosiu vėliau, dabar griebkimės smagaus dalyko.
Robomaster S1 atkeliauja dėžėje, tačiau šiek tiek neįprastoje formoje – pilnai išrinktas. Tad susipažinimą su juo nuo to ir pradėsite. Atidarę įpakavimą laukia dalių krūva, vaizdas būtų panašus į šį:
Nebijokit! Tai tikrai smagu. Atskleisiu iš karto , šį robotuką pradėjome rinkti dviese ir užtrukome apie 1.5h!
Kiekvieną ratą teks surinkti ir suklijuoti atskirai, tada šiek tiek teks pabūti “laidų vedėju” – prasivesti iš kiekvieno rato laidus į pagrindinę plokštę. Visos kameros ir sensoriai irgi turės būti prijungti su laidais – todėl tai įdomi patirtis,- ypač vaikams. Instrukcijoje be abejo rodys kur kuris laidas keliauja, tad jei iš pirmo karto nepavyks, visada galite pasitaisyti. Todėl atsipalaiduokite ir skirkite laiko surinkimui.
Na jau matosi, kaip atrodo surinktas naujasis “DJI” kūrinys. O kas toliau? Toliau į pagalbą atkeliauja jūsų išmanieji įrenginiai. Telefone ar planšetėje reikia atsisiųsti “RoboMaster” programėlę. Įjungiate robotuką ir prisijungiate. Ir dabar prasideda ilgai laukta dalis! Turėsite surišti visus ratus su sistema (ATIDŽIAI žiūrėkite į kurią pusę reikia sukti ratą). Na ir viską padarę galite pradėti naudotis robotu bei redaguoti viską pagal save!
PROGRAMAVIMAS
Ką galime nuveikti su šiuo mažuoju robotuku? Čia ir prasideda įdomybė.
Pirmiausia ,ką ir minėjau anksčiau, jis yra edukacinis robotas, todėl viena iš pagrindinių savybių yra pažintis su programavimo kalba „Python“ ir „Scratch“. Kaip pristato šią funkcija pati „DJI“
„Galingi programavimo blokai suteikia galimybę tyrinėti daugybę naujų funkcijų su „S1. Pavyzdžiui, nauji „Scratch“ blokai, skirti linijai sekti, leidžia „S1“ pasisukti T sankryžose ir kertančiuose keliuose. Be to, naudodamiesi naujomis garsiakalbio modulio „Scratch“ ir „Python“ sąsajomis, prie veiksmo galite pridėti muzikinių natų ar net parašyti dainą, kad „S1“ galėtų ją sugroti.“
ŽAIDIMAI
Patranka, kamera, lazeriai, senosoriai.. Šiais keturiais dalykais galėsite naudotis žaisdami tam tikrus žaidimus su „S1“ Robomaster.
- Lenktynės – gal jūsų draugai ar pažįstami turi šiuos robotukus. jei taip, tai laikas palenkyniauti kartu! Į komplektą įeina ir keli skaičių/raidžių atvaizdai, jie skirti tam, kad roboto kamera juos atpažintų. Todėl savo lenktynių trasą dėliosite kaip tik panorėsite dėka šių numeriukų. Na, o greičiausiai pravažiavęs sukurta trasa bus nugalėtojas.
- Visi už save – šis žaidimas skirtas tiems, kurie mėgsta pašaudyti. Žaidimo esmė yra nugalėti visus priešininkus nušovus juos su rutulukiais, kuriuos gausite kartu su robotu komplekte. Žemiau kameros yra patranka į kurią reikia suberti vandenyje kelias valandas išmirkytus gėlinius rutuliukus. Tereikia šaudyti į priešininko roboto sensorius ir saugoti savuosius!
- Užkariavimas – šio žaidimo esmė asocijuojasi su „bazėm“, jų saugojimo nuo priešo ir jų užkariavimu. Reikės suburti savo komanda, pastatyti numeriuką (pamenate, tie raudoni kvadračiukai su skaičiukais/raidėmis, dabar tai bus jūsų bazė) ir saugoti savo, bei užkariauti pirešininko būstinę!
KITOS FUNKCIJOS IR GALIMYBĖS
- Linijų atpažinimas – robotą galima užprogramuoti taip, kad jis sektų linijas kurios yra ant grindų.
- Markerių/žymeklių (skaičiai ir raidės) - atpažins iki 44 regos žymeklių, turinčių skaičius, raides ir specialiuosius ženklus, praplečiančius kodavimo ir kovos galimybes.
- Žmonių atpažinimas - pažangios kompiuterinio matymo technologijos dėka „S1“ gali atpažinti ir sekti bet kurį asmenį, kurį pasirinkote
- Plojimo atpžainimas- įmontuotas apipavidalinimo atpažinimo modulis, kurį galima užprogramuoti unikaliems veiksmams atlikti, išgirdus tam tikrus plojimus.
- Gestų atpažinimas - gali atpažinti įvairius fizinius gestus ir gali būti užprogramuotas savarankiškai reaguoti.
- Kitų “S1” robotų atpažinimas - gali atpažinti kitus įrenginius, tai galimybė išplėsti žaidimo ir pramogų įvairovę.
TECHNINIAI PARAMETRAI
Kamera: 120o kampas / 1080p-30k/s / 5MP
Svoris: ~3.3kg
Baterija: 2400Mah / apie 35min. veikimo važinėjant ir 100min. laukimo būsenoje / veikimo temperatūra nuo -10 iki 40 laipsnių celsijaus.
Atmintis: MicroSD kortelės palaikymas iki 64gb.
Štai tokia labai trumpa naujojo „DJI“ kūrinio apžvalga. Gera pradžia vaikams bei suaugusiems, kurie nori pradėti mokytis programavimo bei linksmai praleisti laiką. Kol išmoksite naudotis visomis galimybėmis, praeis ne mažai laiko, na o jei kažko pritrūks – visada galima paįvairinti „S1“ funkcijas ir galimybes su užprogramavimais. Taip pat sudėtingesnis trasos išdėstymas patikrins jūsų, kaip vairuotojo įgūdžius. Trumpai sakant – galimybių daug ir kol kas vienintelė riba, jūsų fantazija. Todėl gero mokymosi ir smagaus laiko praleidimo su Robomasteriu.